Set di piatti da cena in melamina di Boemia Set di piatti da tavola in melamina

Semu stoviglie in melamina è fabbrica di stoviglie in fibra di bambù.A nostra fabbrica hè stata stabilita da più di 20 anni, cusì avemu una sperienza ricca, è ponu dà un bonu pruduttu è serviziu.

A nostra fabbrica hè in a cità di Zhangzhou, a pruvincia di Fujian.Avemu più di 3000 stampi in a nostra fabbrica.oa vostra fabbrica hà BSCI.SEDEX, Target,Wal-mart, Disney è NSFaduitu.Seràmandatevoi u rapportu di audituiSe avete bisognu, per piacè cuntattateci, è pudemu mandà u nostru rapportu di auditu à voi.

103 (1)

 

Oghje vi mustraraghju u nostru famosu set di cena di 12 pezzi.Hè a finitura brillanti, cuntene 4pcspiastra di cenas,Piatto da dessert 4 pezzi è ciotola da 4 pezzi.

 

Questu hè un pianu di cena,a taglia hè 10,5 inch,l'altezza hè intornu1.5cm, hè abbastanza prufonda, pudemu aduprà sta piastra per piglià bistecca, ormette l'ovu quì, da u latu superiore, farà chì l'alimentu pare deliciouss.

 

Quandu avemu dopu à a cena, di solitu averemu una desserta, cusì vi presentà u pianu di dessert per voi, a dimensione hè intornu8.5inch, pudete mette un biscottu quì, u biscottu nantu à u piattu pare cusì bellu.O forse pudemu mette a torta.Pudemu ancu mette un pocu di insalata quì.E allora serà un tempu di cena più bellu.

103 (2)

Pudete vede per questu set,hè materiale biancu cù decalcomania.Pudete cambià u culore è i disinni.Se ti piace u nostru disignu, pudemu fà ordini per voi, questi sò u nostru propiu disignu, pudemu fà questi disinni gratuiti per voi.Pudete ancu fà i vostri disinni.

 

U nostru MOQ per questu set hè 500sets.Se a vostra quantità di ordine hè menu chè, pudemu ancu fà, ma u prezzu serà più altu.

 

Se ti piace stu set di cena di 12 pezzi, benvenuti à noi, è pudemu mandà i nostri campioni esistenti per verificà a forma è a qualità.Hè tuttu, grazie.


Postu tempu: Apr-23-2023