Four Leaf Clover Lucky Pattern Teal Square Coutellerie Set Large and Small Plate Salad Bowl and Mug Combo

Salute amichi, eccu Xiamen Bestwares, u vostru bonu amicu, per aiutà vi à truvà una stoviglia megliu è gode di a vita.

Quì vulemu sparte un set di cena cun voi.Set di cena quadrata di quattru pezzi cù un mudellu di permessu fortunatu.Stu set include piastra laterale in melamina tonda da 8 pollici, piatti da tavola quadrati in melamina da 10 pollici, tazza laterale in melamina quadrata da 6 pollici è tumbler. Di solitu, 4 pezzi di ognunu cum'è un set di 16 pezzi per 4 persone, chì deve esse imballatu in una scatula di culore. , è u mudellu persunalizatu di scatula di culore hè accettabile.Pudete ancu cunghjuntà queste stoviglie secondu i vostri bisogni liberamente, per esempiu 1pc di ognunu cum'è set di 4pcs set per 1 persona.

Ci hè un effettu di martellu nantu à a superficia di l'articuli, chì ùn anu micca solu a funzione anti-slip, ma anu ancu una sensazione grossa.
Stu set di stoviglie hè fattu di melamina bianca cù decalcomania.U disignu di u furtunatu hà un sensu di vitalità, è a cumpusizioni hè elegante, chì pò sveglià l'ochji di i pranzi è aumentà l'appetite.Hè u nostru propiu disignu, pudemu pruduce per voi se vulete.I vostri disinni persunalizati sò ancu benvenuti.

I materiali utilizati in stu set di tavola ùn sò micca tossichi è innocu, sò di qualità alimentaria, è ponu passà a prova cum'è FDA / LFGB / Lavastoviglie. qualsiasi salsa o residuu di cibo nantu à a superficia.

Pudemu mandà u dieline di l'articuli chì site interessatu, fate disinni in dieline è mandateci u vostru mudellu di disignu in formatu AI o PDF.

Benvenuti à urdinà i campioni cù i vostri propri disinni, a carica di setup film hè 250USD per articulu per disignu.U tempu di mostra più veloce hè 10 ghjorni dopu avè cunfirmatu u prugettu di cuncepimentu è pagà a carica di setup film.U MOQ di questi set di tavulinu hè 500 set per design.u tempu di pruduzzione hè di circa 45 ghjorni dopu à cunfirmà a mostra è l'ordine.Per l'ordine urgente, i pls amablemente cunsigliate u vostru tempu di consegna, faremu u nostru megliu per preparà e merchenzie prima in particulare.

I campioni esistenti ponu esse mandati à voi liberamente per u cuntrollu di qualità, u trasportu serà recullatu.

Ci hè un backstamp nantu à a basa di ogni articulu, a dimensione di backstamp hè di solitu Dia 3.2cm.Pudete aghjunghje qualchì infurmazione nantu à u backstamp, per esempiu, u LOGO di a vostra cumpagnia, usendu l'istruzzioni: lavapiatti, solu in u top shelf, micca adattatu per l'usu di microonde.

A nostra sucetà hè specializata in melamina è bambù Fiber tablewares dapoi l'annu 2001. Avemu a nostra propria fabbrica, chì si trova in Zhangzhou City, Pruvincia di Fujian.Quandu site in Cina, benvenuti à visità noi.hè circa una ora in vittura da a nostra fabbrica à XIAMEN AIRPORT.Pudete ancu piglià un trenu veloce, fermendu à Jiaomei Sation o Zhangzhou Station, tramindui sò ok, hè di circa 30 minuti da a stazione à a nostra fabbrica.
A nostra fabbrica hà passatu assai auditi di fabbrica, cum'è Walmart, Disney, BSCI, SEDEX-4 PILLAR... Se avete bisognu di rapporti di audit, benvenuti à cuntattateci, spartemu rapporti cun voi. vi offre a nostra migliore citazione.

Grazie.


Tempu di post: Jul-12-2022