Supporto personalizzato per torte per snack alla frutta in melamina a 2 livelli per un piatto di servizio da tè

Salve, sò Fay di Xiamen Bestwares.Semu stoviglie in melamina è fabbrica di stoviglie in fibra di bambù.A nostra fabbrica hè stata stabilita da più di 20 anni, cusì avemu una sperienza ricca, è ponu dà un bonu pruduttu è serviziu.

 

A nostra fabbricasi trova in a cità di Zhangzhou, a pruvincia di Fujian.Noihà BSCI.SEDEX, Target,Wal-mart, Disney è NSFaduitu.wevuluntàmandatevoi u rapportu di audituiSe avete bisognu, per piacè cuntattateci, è pudemu mandà u nostru rapportu di auditu à voiper email.

 

Avà per piacè permettemi di sparte u bellu colander per voi.hè materiale di melamine, A dimensione per questa colande hè 8inch, ci sò tanti buchi nantu à u muru, è avemu pulitu per elli, cusì sò lisci, ùn ferite micca e vostre mani, hè abbastanza sicuru.

9

Pudete vulete sapè, pò esse cù u vostru disignu nantu à a piastra?Di sicuru, pudemu fà qualsiasi disignu chì vulete fà, pudemu persunalizà per voi, per piacè fatemi cunnosce a vostra idea di disignu, cusì pudemu fà u layout di cuncepimentu per verificà, allora pudemu fà a mostra per verificà. u costu hè di 250 USD per articulu per designu, generalmente dura circa 7 ghjorni per a mostra.

 

Riguardu à l'imballu di stu stand di torta à dui livelli, suggerimu di fà imballaggi in massa, per pudè risparmià spaziu.Pudete ancu aghjunghje una etichetta di culore, o manica di carta.Se ti piace, pudete ancu imballà cù scatula di culore.

 

Per di più, pudemu mandà campioni gratuiti per cullezzione di merci per verificà a qualità è a forma.

 

U nostru MOQ per stu colander hè 500pcs.

 

Sè site interessatu in questu stand di torta à dui livelli, per piacè cuntattateci.Offremu u nostru serviziu prufessiunale per voi.

9


Postu tempu: Apr-23-2023