Piatti di melamina in forma di petali dispunibuli di moda, eleganti, ecologici

Ciao à tutti, questa hè Peggy da Bestwares, vi cunsigliu di ricumandemu u nostru piattu in forma di melamina di fiori più venduti, sta forma avemu trè tippi diffirenti per vede. Per u culore verde, pudete vede a forma ondulata per u bordu. Per a vostra selezzione, pudete sceglie u dessert di 8 inch cù una piccula curva per u bordu, s'assumiglia à u veru fiore nantu à a nostra piastra di melamina.

7 (4)

Stu fiore in forma di u pò mette per frutti, biscotti è pane .When uopen party ,u pò ancu aduprà questu per serve per i vostri amichi. L'icona di fiori hè largamente usata in a tavola.I fiori sò principarmenti usati per u paisaghju, a cumunicazione interpersonale, è com'è fonte di alimentazione.U fiore hè cumpostu di corolla, calice, receptore è stamen, è hà parechji culori, alcuni di i quali sò assai culuriti è fragranti.L'urganu riproduttivu di l'angiospermi (angiosperms, chjamati ancu piante fiorite) chì a so funzione biologica hè di cunghjuntà e cellule sperma maschili cù e cellule d'ova femminili per pruduce e sementi.U prucessu principia cù a polinizazione, seguita da a fertilizazione, chì pruduce e sementi è sparghje.Per i pianti più altu, a sumente hè a prossima generazione, chì cresce in fiori, chì sò polinizati è fertilizati per cuntinuà a vita di u fiore.È hè u mezzu principalu per quale e spezie sò distribuite in natura.Una cumminazzioni di fiori nantu à a stessa pianta hè chjamata inflorescenza.I fiori freschi in u sensu largu ponu riferite à tutte e piante cù l'urgani di ripruduzzione di u valore ornamentale, è in u sensu ristrettu si riferisce solu à tutti i pianti fiori.

Dunque, u disignu di fiori hè bellu per l'usu di vasellame. Pudemu mandà u disignu in formatu AI o PDF, pudemu accettà l'ordine di prova per 500 pezzi. Se avete bisognu di fà campioni, pudemu mandà u nostru tagliatu per fà u disignu nantu à questu. hè dispunibule se avete bisognu di verificà a qualità.

7 (3)

Se ti piace stu piattu in forma di fiore, benvenuti à cuntattateci.


Tempu di Post: 19-May-2023